Tuesday, June 28, 2011

Pojengiparadiis Charlottenhofis

Viis päeva kontorist ja kodust eemal – ja eile tõmbasin oma piltide kõvakettale üle 800 foto... Püüan neist sadadest mõnikümmend välja valida ja blogisse postitada. Aga ma ei tea, kui kiiresti see mul õnnestub, sest erinevalt paljudest rõõmsatest inimestest (ja ka kolleegidest) pole ma puhkaja, vaid täistöötegija.

Esimene ports võtteid tuleb Aegviidust, kus meie naabriproua Maimu on loonud lausa botaanikaaia nime vääriva lilleaia. 22. juuni õhtul õitses seal uskumatult vormirohke pojengivalik


Mu peaaegu esimene mõtte oli: ma tahan neid pildistada! Ja seda ma perenaise lahkel loal tegingi. Siin siis paremik mu võtetest.











Ei hakka teatmeteosest maha kirjutama, kes see pojeng õieti on – seda enam, et just täna ilmus Eesti Päevalehe tagaküljel meie võrratu taimegiidi Urmas Laansoo põhjalik kirjatöö neist lilledest. Nii palju siiski mainin, et nende lopsakate ilutaimede  päriskodu on Hiinas







Maimu kinnitas, et tal on praegu 39 pojengisorti. Ja unistus on must pojeng. Eelmine – ja väheke tagasihoidlikum unistus oli kollane. See on nüüd aias olemas, aga sel aastal veel ei õitse









Raskemate õitega sorte on viimaste päevade ilm ka veidi räsinud. Ja mõnda on olnud vaja veidi toetada
















Mõnelt õielt leian ka toimekat ...














... või vähem toimekat putukaelu














No comments:

Post a Comment