Sunday, January 16, 2011

Alustuseks

Igal enesest lugupidaval inimesel peab teadagi olema ajaveeb. Seda isegi siis, kui ta töökski on kirjutada ja kõnelda. Nüüd on MINUL KA!
Põhiline mõte, miks ma selle mulle tükk aega tühja ajaraiskamisena tundunud asja ette võtsin, on see, et mulle meeldib pildistada – ja kui sellega seoses tekib naljakaid või huvitavaid mõtteid, siis neid pilte ka teistele näidata. Olen tükk aega toimetanud MTÜ Loodusajakiri e-nädalakirja Uudistaja ja sinna oma „pildihaigust“ välja elanud (soovija leiab selle väljaande võrgupaigast http://www.eestiloodus.ee/teema15.html). Nüüd olen otsustanud oma „pildivalu“ suuremas osas siia ajaveebi üle tuua.
Pildistamishaige olen olnud oma eluega võrreldes kahetsusväärselt lühikest aega; päris tõsiseks muutus haigus alles 2003. aasta suvel, kui ostsin endale esimese digiaparaadi, Pentax Optio 550. See maksis toona tohutult palju, vist üle 13 000 krooni. Aga ma jäin selle investeeringuga väga rahule. Aparaat on igati pildistusvõimeline ka praegu, aga tabloo on liiga pisike ja tuhm ning seepärast ma teda kuigi sageli ei kasuta.
Nüüd on mul pidevalt taskus tilluke Canon IXUS 105, mille pildid meeldivad mulle Optioga tehtuist mõneti vähem, aga mis on tõesti tõeline „taskukaamera“. Ja kui on ilus ilm ja mul endal aega, siis tassin kaasa ka oma Pentax istD.
Kuna olen irisemisaldis vanainimene, siis kardetavasti hakkan vahel siia ajaveebi toppima ka oma irinaid; loodetavasti siiski mitte häirivalt palju.
Muud mul ehk hetkel pihtida polegi.
Kui üldiselt kavatsen hakata postitama ainult oma tehtud fotosid, siis siia lisan omaaegse raadiokolleegi Ago Pärtelpoja klõpsatud pildi.

1 comment: