Monday, May 23, 2011

Õied on surnud. Elagu õied!


Mu tänase tööpäeva algus sai rikutud. Tulin varakult ja parimate plaanidega. Aga juba tulles kuulsin tuttavat põrinat. Jah, just: juba niidetakse...


Ärge arvake, et peamine tujurikkuja on see põrin, ehkki – ebameeldiv on ta tõesti. Nagu ka see toss, mis paratamatult lahtisest aknast sisse voogab. Siiski on see kõik tühine selle kõrval, et meie kontori akna all pole enam lillevaipa: lõosilmi ja kirikakraid – ...







... nagu oli veel eelmisel nädalal













Ma ei tea, mis meiega on juhtunud. Meid segavad järjest rohkem vanad puud linnas, meid segab ka veidigi kõrgem rohi ja selles säravad lilled. Hea küll, ma saan aru, kui selline stiil on omaks võetud linnaparkides; olgu: andke seal tuld ületolliste taimehakatiste pihta! Aga miks peab kuningalossi või tenniseväljaku muru meenutama ka iga tagaaed, kus peaaegu keegi ei käi?? Ei saa aru, ausõna ei saa!





Veidi rõõmsamast poolest annan teada eilse koduse Annelinna õiteseisu. Toomingatega hakkab asi ühele poole jõudma; mõni põõsas ongi selleks aastaks õitsenud










Küll säravad praegu väga uhkelt hobukastanite ...











... mulle lapsepõlvest peale nii köitvad küünlad


Ning sireliõiedki on peaaegu täiesti valla ...












... ja isegi minu keemikuaastail rikutud nina suudab tunda nende lõhna














Aga juba on õisi täis ka esimesed viirpuud. Mis tähendab, et õitseb ka viimane põõsasõitseja oma kodutänavas. Kevad saab mööda

No comments:

Post a Comment